Beoordelingen van Mr. Sushi Emmeloord

Recente recensies

5.0
Jelmer
31 maart 2025
Lam
20 maart 2025

De sushi was lekker maar de losse zalm tonijn was veel te grof gesneden en als ik zeg grof.....meen ik ook grof. Dit ben ik niet gewend,

Patrick
13 maart 2025

Ze waren netjes optijd en de shusi was heerlijk.

Claudia
9 maart 2025
Sema Yayla
9 maart 2025
Sema Yayla
3 maart 2025
Johan
1 maart 2025

Nette service, goeie communicatie en vlotte bezorging.

Marion
24 februari 2025

Helaas was de crispy box minder lekker en zag het er uit als een rommeltje. De saus overheerste zo dat de verschillende smaken niet te onderscheiden waren. Gelukkig waren de handroll tuna en flamed salmon wel heel lekker

Bram
22 februari 2025
A. Hellinga
3 februari 2025

Om heel eerlijk te zijn vond ik ‘t niet heel bijzonder, ik vond ‘t er minder verzorgd uitzien als wat ik gewend ben met sushi, dat vond ik voor dat geld echt jammer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Stephanie & Sharon
20 januari 2025

Wij moesten onze bestelling speciaal ophalen omdat wij net een paar honderd meter buiten de bezorgstraal vallen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

D.
19 januari 2025
Magda
18 januari 2025
Claudia
12 januari 2025

Heel lekker en vers !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Denise Sloterwijk
9 januari 2025

was weer heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Agnes
7 januari 2025
Sema Yayla
4 januari 2025

🌟🌟🌟🌟🌟

Sema Yayla
31 december 2025

🌟🌟🌟🌟🌟

Ellen
29 december 2024

Ik heb besteld in de app voor 31 december 17.00 uur. Ik heb nu net mijn sushi al binnen gekregen op 29 december om 21.30 uur. In mijn mail staat wel ineens 29 december 17.00 bezorgen. Maar ik heb om 21.00 besteld, dus dat is gek

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lotte
24 december 2024

Er miste n handroll en 1 portie tempura garnalen, verder was t wel ok

Reactie van Mr. Sushi

Hi Lotte, heel vervelend dat uw bestelling niet compleet was. Onze welgemeende excuses voor dit ongemak. Bel ons in zo’n geval altijd graag eventjes, dan hopen we dit dezelfde avond nog netjes met u op te lossen. Mocht u dit uiteindelijk niet gedaan hebben horen we dit graag nog even per mail van u, dan lossen we dit graag alsnog met u op.

Brink
13 december 2024

Heerlijke sushi!

Ap Woord oord
12 december 2024

De versheid van de producten is uitstekend. Alleen in vergelijking met de vorige waren de smaken nu flauw. Volgende keer maar beter. Bezorgen voor buiten Emmeloord duurt vrij lang

Reactie van Mr. Sushi

Hi Ap, wat jammer om via deze weg te horen dat u niet tevreden was over uw bestelling. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.

Chantal
7 december 2024

Sinds lange tijd weer eens sushi besteld! Heerlijk. Mr Sushi is de lekkerste bezorgsushi

Jacolien Brouwer
1 december 2024

Heerlijk eten!! & werd op tijd gebracht 🙌🏼

Mariska
23 november 2024

Netjes gebeld dat ze wat later waren met bezorgen. Vriendelijk personeel!

Willeke
19 november 2024

Echt een aanrader, de Sushi is geweldig!

Lisa
15 november 2024

Very good …like always 😉

E
12 november 2024

Lekker eten en goede kwaliteit bij bezorging

Rianne
3 november 2024

Bestelling stond op tijd klaar en de sushi was lekker. Vriendelijk personeel!

Petra
2 november 2024

Heerlijke sushi, levering precies op tijd.

Brumi
29 oktober 2024

Wij houden van ietss groter deel groenten in de sushi. Maar verder erg lekker

Mh
27 oktober 2024

De sushi was heerlijk. Helaas duurde het Langer dan verwacht voordat het bezorgd werd. De bezorger bood netjes zijn excuses aan maar een berichtje dat het later kwam, had fijn geweest.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Elizabeth
15 oktober 2024

Lekker

Sariena Wolsleger
13 oktober 2024

Complimenten aan Mr. Sushi! Ik ben vaste klant en vind de sushi heel erg lekker. Ze wouden compenseren omdat het te lang duurde. Dat vind ik klantvriendelijk en netjes.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Petra
11 oktober 2024

Heerlijke sushi, netjes verpakt, keurig op tijd. Voor herhaling vatbaar.

Sema Yayla
10 oktober 2024

🌟🌟🌟🌟🌟

Esmee
7 oktober 2024
Sylvia
3 oktober 2024

Ik heb eigenlijk alleen maar complimenten Poke bowl besteld, alles lekker, bezorging top Niks op aan te merken dus

Sylvia
30 september 2024

Het zag er goed verzorgd en was lekker

Smid
29 september 2024

Heerlijk vers en snel bezorgd👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Alie
29 september 2024

Het was super! Heerlijk gegeten

Sema Yayla
21 september 2024
Daan
20 september 2024

Alleen maar complimenten! Perfect op tijd, ontzettend lekker en als cadeautje voor mijn verjaardag nog een extra bakje sushi gekregen. Heel erg bedankt!

Antje
7 september 2024

In 1 woord: heerlijk!

Hennie
7 september 2024
Sema Yayla
1 september 2024
Mila
31 augustus 2024

Heerlijk gegeten!

Ronald
29 augustus 2024

De koerier komt aan de deur. Een Zeer vreemde ervaring. Scooter loopt nog en helm met vizier blijft op. Er kan bij de bezorger net nog een fijne avond vanaf, maar krijg niet de indruk dat hij met plezier zijn werk doet. Zodra ik de tas open krijg ik de schrik van de avond. Het lijkt wel of de tas een orkaan heeft doorstaan. Voor de beeldvorming, Het waren 2 sushi bowls maar echt alles maar dan ook alles was door elkaar geschut. Het kan natuurlijk gebeuren. Maar helaas was dit niet de eerste keer. Daarom nu een review van een teleurgestelde klant.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Ronald, heel vervelend dat uw bestelling helemaal overhoop aangekomen was. We nemen aan dat u hier direct even telefonisch contact over opgenomen heeft met ons, en zo niet dan horen we dit in het vervolg heel graag. We zullen ons uiterste best doen om dit dan gelijk met u op te lossen.

Ruben
25 augustus 2024

Bezorging was lekker snel, maar ik kreeg in plaats van de chuka maki die ik had besteld tonijn maki. Beetje jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Ruben, vervelend dat u de verkeerde maki's ontvangen heeft bij uw bestelling. Mail ons eventjes, dan zorgen we ervoor dat u bij uw volgende bestelling gratis de chuka maki's ontvangt!

Christine
16 augustus 2024

Was weer lekker

marjolien
5 augustus 2024

Mega toap

Britt
25 juli 2024

Het was weer heerlijk!

Annika
21 juli 2024

Het was weer onwijs lekker, net als altijd eigenlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ana Madeira
19 juli 2024
Noa
16 juli 2024

Fantastisch heerlijke gegeten perfecte service

Gerda van Lier
10 juli 2024
Sema Yayla
7 juli 2024

Zoals altijd!!!!!! 🌟🌟🌟🌟🌟

Thamara
5 juli 2024

Weer onwijs lekker gegeten! EK box en nog wat los erbij, netjes verpakt en bezorgd. Erg tevreden!

Elyas Ghasemi
30 juni 2024
Lisa
22 juni 2024

Fast and fresh

N
21 juni 2024
Sylvia
20 juni 2024

Het was super lekker .zeker voor herhalling vatbaar.

Irina
18 juni 2024

Droog en niet lekker

Reactie van Mr. Sushi

Hi Irina, jammer dat u niet tevreden was. Neem in het vervolg even telefonisch contact met ons op zodat we u direct kunnen helpen.

Karen
2 juni 2024
Sema Yayla
1 juni 2024

Zoals altijd 🌟🌟🌟🌟🌟

Daan
22 mei 2024

Ik had sushi besteld voor de 75ste verjaardag van mijn vader, het is mooi op tijd bezorgd en duidelijk vers en erg lekker! Het extraatje wat erbij zat was ook erg lekker, heel erg bedankt!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Zoë
15 mei 2024

Heerlijk gegeten!!

Femmie van der Laan van den Berg
9 mei 2024

Was precies op tijd klaar. Vriendelijk en spontaan personeel. En de sushi was weer voortreffelijk 😃😃😄

Leonie
30 april 2024

Was minder goed dan vorige keer. De sushi rijst zat niet goed en de sushi viel uit elkaar. De warme hapjes waren helaas koud en klef geworden in het doosje. Erg jammer.

Reactie van Mr. Sushi

hi Leonie, wat jammer om te horen dat er meerdere dingen mis waren met uw bestelling. We zullen uw feedback meenemen en bij uw volgende bestelling extra ons best doen. Mocht u uw klacht nog extra willen toelichten dan kunt u ons altijd even mailen op info@mrsushi.nl.

D.
27 april 2024

Er werd gebeld dat de bezorging later zou zijn. Fijn dat er zo proactief gehandeld wordt. Sushi was lekker.

Ana Madeira
27 april 2024

alles was zeer goed maar de bestelling was incompleet, ik heb 4 verschillende artikelen besteld en betaald en er zijn er maar 3 geleverd, dit is niet goed .

Sema Yayla
22 april 2024

Zoals altijd 🌟🌟🌟🌟🌟

Monique Keiser
22 april 2024

Beetje teleurstellend. Dit was de eerste keer dat ik sushi heb besteld bij Mr. Sushi maar ik zal het niet snel weer doen. De rijst was te los waardoor de sushi uit elkaar viel. Ook de smaak van de rijst en sommige van de vullingen waren een beetje flauw. De kwaliteit van de zalm en de tonijn nigiri was wel goed.

Reactie van Mr. Sushi

Wat jammer om te horen dat niet alles naar wens is verlopen met uw afgelopen bestelling Monique. We zullen ons uiterste best doen om dit in de toekomst te voorkomen. Team Mr Sushi

Jacqueline
21 april 2024

Top

AB
8 april 2024

Goede service!

Claudia
30 maart 2024
Bert
29 maart 2024

Het was super en netjes op tijd bezorgt

Lisa
15 maart 2024

Lekker :)

Timara Bucas
13 maart 2024

Always fresh, always tasty and I will keep ordering.

willie
10 maart 2024

heerlijk gegeten!

Claudia
2 maart 2024
Grace
29 februari 2024

De poki bowl was heerlijk!

Feyza
26 februari 2024

Lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

RvH
25 februari 2024

Eerste keer mr sushi. Crispy chicken box was erg vet en zwaar. In vergelijking met andere aanbieders is smaak en kwaliteit wel minder. Voor ons niet nog een keer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi! Jammer om te horen dat u niet tevreden was over de kwaliteit van het eten. De crispy box is helaas niet iets voor iedereen, het klopt dat de rollen gefrituurd worden, maar dit geven we ook duidelijk aan op de website. Heeft u ook onze andere rolls geprobeerd? We hopen dat daar wel wat tussen zit voor u :)

De loor
24 februari 2024
D. Ypma
19 februari 2024
Jarmen
18 februari 2024
Ed
18 februari 2024
Anouk
17 februari 2024

Heerlijke pokebowl en super snel bezorgd!

Mila
16 februari 2024
Ben
15 februari 2024

Besteld op Valantijsdag en dan is het druk dat begrijpen we maar tussen bestellen en afleveren zat bijna 2 uur en dat is mijns inziens te lang. Ook de kwaliteit was niet als normaal. Rommelig verwerkt , je kon aan het product zien dat het druk was en dat er niet nauwkeurig werd gewerkt en dat dan voor 50,-.. ook als het heel erg druk is moet je kwaliteit hetzelfde zijn

Claudia
4 februari 2024

Heerlijk!!

P.Tiemens
4 februari 2024

Wat netjes was is dat er keurig gebeld is over het later komen van het bezorgen van de bestelling. Wij hebben hiervoor een extra snack gekregen. De sushi was heerlijk! Wat ik zelf erg jammer vond, was dat ik een poke bowl chicken had besteld, echter zat er heel weinig kip in de poke bowl. Dat vond ik erg jammer. Dat zou de volgende keer wel meer mogen zijn. Verder was de smaak wel goed. Is het filiaal afhankelijk hoeveel kip er in een poke bowl gaat? Want als een poke bowl chicken in Drachten bestel bij jullie, zit er heel veel kip in. Dit zou dus verbeterd kunnen worden.

Kacper
29 januari 2024

Het eten was heerlijk vers en op tijd klaar.

Alex Boxum
28 januari 2024

Snel! Lekker! Vers!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Claudia
28 januari 2024
Ciska
28 januari 2024
Lia Oosterbaan
27 januari 2024
Herma
27 januari 2024

Heerlijke sushi en precies op tijd bezorgd

Nikita
18 januari 2024

Met een leuke aanbieding een box gekocht. Verse sushi en de zalm super!!